W dniu 12 bm. w Hotelu Gromada Centrum w Warszawie odbyło się organizowane przez Polską Organizację Turystyczną/Departament Wsparcia Rozwoju Turystyki spotkanie Zarządu Forum Informacji Turystycznej. Na spotkaniu omawiano plany i działania na bieżący rok , w tym m.in. certyfikację IT. Należy podkreślić, że w grudniu ub. roku w Lublinie odbyła się Gala 60-lecia Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Ze strony POT w spotkaniu uczestniczyli Wicedyrektorzy Departamentu Wsparcia Rozwoju Turystyki: Jacek Janowski i Anna Zabłocka -Sztyber oraz Liliana Topolnicka -Waszczuk –Ekspert w tym Departamencie. W otwarciu spotkania Gromadę reprezentowali : dr Adam Zaborowski - Doradca Prezesa OST Gromada oraz Michał Kolankiewicz- Dyr. Biura Marketingu i Wsparcia Sprzedaży. Dr A. Zaborowski witając uczestników spotkania przedstawił historię i teraźniejszość Gromady zapraszając do korzystania z jej oferty. Na zakończenie z uczestnikami Forum IT spotkała się Małgorzata Wilk -Grzywna – Wiceprezes POT oraz Dyrektorzy Śląskiej, Lubelskiej, Opolskiej i Dolnośląskiej Regionalnych Organizacji Turystycznych.
Spotkanie w Hotelu Gromada Centrum w Warszawie to wypełnianie treścią podpisanego w marcu ub. roku Porozumienia o współpracy w zakresie promocji turystycznej POT – OST Gromada.