W dniu 30.11. br. Doradca Prezesa OST Gromada - dr Adam Zaborowski oraz Dyrektor Biura Marketingu – Michał Kolankiewicz uczestniczyli w konferencji organizowanej przez Warszawską Izbę Gospodarczą we współpracy z organizatorami targów China Homelife Poland podczas XIII edycji tego wydarzenia.
Tegoroczna edycja targów to ok. 500 stoisk z udziałem ponad 1000 chińskich wystawców. Drugą część w/w konferencji stanowił panel poświęcony współpracy przedsiębiorców, samorządu gospodarczego i władz centralnych na potrzeby popularyzacji Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej. W panelu dyskusyjnym moderowanym przez Prezesa WIG - Marka Traczyka w którym uczestniczyli: Dominik Borek - Dyrektor Departamentu Turystyki MSiT, Marcin Różycki – v-ce prezes POT, dr Adam Zaborowski - OST Gromada, Ewa Glebowicz – Sekretarz Forum Turystyki Przyjazdowej, Furnel Travel, Kamil Maciąg Dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży i Marketingu Hoteli Arche przedstawiono problemy dotyczące promocji i rozwoju zagranicznej turystyki przyjazdowej do naszego kraju (związane głównie obawami w związku z trwającą wojną na Ukrainie i traktowaniem Polski jako kraju „przyfrontowego”) oraz turystyki MICE związane z negatywnymi zjawiskami, jakie zaszły w tym sektorze turystyki w związku z pandemią i po pandemii.
Podczas konferencji dr A. Zaborowski i dyr. M. Kolankiewicz przeprowadzili szereg rozmów z jej uczestnikami, w tym poza panelistami m.in. z Andrzejem Voigtem z AV INVESTOR, Zhang Kunem z Warsaw Bureau News Agency oraz moderatorem pierwszej części konferencji poświęconej koncepcji wykorzystania platformy sprzedażowej do eksportu polskich towarów na rynek chiński i pozostałe rynki dalekowschodnie – b. v-ce premierem i min. Gospodarki – Januszem Piechocińskim. Obradom konferencji towarzyszył roll-up OST Gromada, a uczestnicy otrzymali materiały z ofertą promocyjną Spółdzielni.