- Niniejszy Regulamin określa zasady otrzymania Karty Stałego Klienta Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej „Gromada”.
- Program skierowany jest do wszystkich Klientów Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej „Gromada” w Warszawie, którzy:
- zakupili w wymienionym powyżej podmiocie dowolną usługę o wartości minimum 500 złotych brutto i wypełnili poprawnie formularz rejestracyjny,
- posiadali Kartę Stałego Klienta z lat poprzednich i wystąpili do najbliższej jednostki „Gromada” - Hotelu, Biura Turystycznego o jej wymianę.
- Otrzymanie Karty Stałego Klienta:
- Przy zakupie usługi upoważniającej Klienta do udziału w programie, Pracownik OST „Gromada” proponuje udział w programie i przedstawia jego zasady. W przypadku zainteresowania programem Pracownik przekazuje Klientowi do wypełnienia formularz rejestracyjny (Załącznik nr 1), który jest podstawą do wydania Karty Stałego Klienta przez Biuro Operacyjne OST „Gromada”.
- Karta zostanie wysłana do uczestnika programu na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym w terminie do 30 dni od daty wypełnienia formularza. Łącznie z Kartą, Klient otrzymuje Regulamin zawierający informacje o przysługujących mu przywilejach.
- Karta Stałego Klienta jest bezterminowa.
- Zniżki zawarte w niniejszym regulaminie udzielane będą właścicielowi Karty we wszystkich jednostkach OST „GROMADA”, po okazaniu Karty przed dokonaniem płatności.
- Karta Stałego Klienta nie jest kartą kredytową ani kartą płatniczą.
- Karta upoważnia do korzystania z następujących przywilejów:
- Hotele i Ośrodki Wypoczynkowe OST „Gromada”
- Zniżka na usługi noclegowe w hotelach OST „GROMADA” - 15%.
- Zniżka na usługi noclegowe w ośrodkach wypoczynkowych OST „GROMADA” - 10%
- Zniżka na usługi gastronomiczne w restauracjach OST „GROMADA" (jedna karta dla max 4 osób z wyłączeniem alkoholi i papierosów) - obowiązuje również w jednostkach ajencyjnych - 10%
- Karta gwarantuje otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o wprowadzanych promocjach i ofertach specjalnych w jednostkach OST Gromada.
- Zniżki udzielane posiadaczom Karty Stałego Klienta nie obejmują cen ofert specjalnych oraz promocji (np. ceny letnie w hotelach miejskich) i nie łączą się z innymi rabatami.
- Zniżki udzielane posiadaczom Karty Stałego Klienta dotycz a tylko rezerwacji dokonanych bezpośrednio w hotelu bez pośrednictwa portali rezerwacyjnych
- Zagubienie, zniszczenie lub kradzież Karty Stałego Klienta Gromady.
- W przypadku zagubienia, zniszczenia lub kradzieży Karty Stałego Klienta, posiadacz winien zgłosić ten fakt w najbliższej jednostce OST „GROMADA”. Zgłoszenie może być dokonane w formie pisemnej, faksem lub e-mailem i powinno zawierać w miarę możliwości następujące informacje:
- imię i nazwisko Klienta - posiadacza Karty,
- numer Karty,
- datę zagubienia, zniszczenia bądź kradzieży Karty,
- datę wydania Karty.
- Jednostka OST „GROMADA” wyda Klientowi nową Kartę Stałego Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania informacji o zagubieniu, zniszczeniu bądź kradzieży Karty. Nowa Karta będzie posiadała nowy numer.
- OST „Gromada” zastrzega sobie możliwość zmiany treści regulaminu Karty Stałego Klienta.
- Aktualny regulamin znajduje się w Hotelach i Biurach Turystycznych OST „Gromada" oraz na stronie internetowej www.gromada.pl.
Informacja o przetwarzaniu danych Gości Hotelowych uczestniczących w programie KSK
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016r. informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna Gromada z siedzibą: Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa.
- Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej Gromada:
- Tel: +48 22 826 50 41
- e-mail: iod@gromada.pl
- adres do korespondencji: OST Gromada, 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 2
- Pani/Pana dane osobowe podane w formularzu karty stałego klienta, przetwarzane będą w celu:
- zawarcia i realizacji umowy o udział w programie KSK na podstawie art. 6 ust 1b ww. rozporządzenia;
- archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości na podstawie art. 6 ust.1c ww. rozporządzenia
- w usprawiedliwionych celach administratora na podstawie art. 6 ust. 1f ww. rozporządzenia jakimi są:
- prowadzenie analiz statystycznych dotyczących pobytów gości hotelowych,
- marketing własnych produktów i usług,
- dochodzenie ewentualnych roszczeń.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne ale jest warunkiem przystąpienia do programu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane dla celów programu do czasu rezygnacji przez Panią/Pana z udziału w programie KSK lub do zakończenia programu.
- Po zakończeniu udziału w programie dane zostaną zarchiwizowane na okres wynikający z przepisów ustawy o rachunkowości odnośnie przechowywania dowodów księgowych. Po zakończeniu archiwizacji:
- dane w wersji papierowej zostaną zniszczone,
- baza danych w wersji elektronicznej zostanie usunięta
- dane zapisane w hotelowym systemie informatycznym – zostaną zanonimizowane.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
- Baza danych uczestników programu KSK administrowana jest przez Administratora danych: Ogólnokrajową Spółdzielnię Turystyczną Gromada z siedzibą: Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa.
- Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych są Spółki należące do Grupy Przedsiębiorstw Gromada prowadzące hotele sieci Gromada:
- Gromada Koszalin Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Zwycięstwa 20/24 , 75-035 Koszalin
- Hotel Gromada Centrum Sp. z o.o. SKA z siedzibą : ul. Plac Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa, które przetwarzają dane w celu pozyskiwania uczestników programu KSK (zbierają formularze uczestnictwa w programie) i w celu udzielania zniżek wynikających z programu.
- Dane osobowe są przekazywane do Spółek Grupy Przedsiębiorstw Gromada na podstawie usprawiedliwionego celu administratora danych (art. 6 ust. 1f ww. rozporządzenia) tj. w celu realizacji programu KSK.
- Pani/Pana danych osobowych są ujawniane na podstawie zawartych umów powierzenia danych osobowych podmiotom świadczącym w poszczególnych obiektach usługi: gastronomiczne, informatyczne, ochroniarskie, audytorskie, konserwacje systemów teleinformatycznych, niszczenie dokumentów.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Pani/Pana dane będą nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- Nie stosuje się profilowania gości hotelowych, którzy nie wyrazili zgody na prowadzenie działań marketingowych.